Bloggläsare!

Ja det skulle vara roligt att veta vilka som följer denna blogg och om det är NÅN som gör det...

Så ni kan väl kommentera detta inlägg om vem ni är och hur ni halkade in här och om det är nått ni vill jag ska skriva mer om eller ta upp?

Var nu snäll och gör det.. Är så roligt att veta om man har nån som följer denna blogg!! Eller om jag bara skriver ut i tomma intet och ingen läser.. :/


CHAIO!
1 Viktoria:

skriven

Jag följer din blogg, är ofta inne och kollar :)

Kul att ni ska flytta in snart, det måste kännas skönt!

2 Viktoria:

skriven

Jag följer din blogg, är ofta inne och kollar :)

Kul att ni ska flytta in snart, det måste kännas skönt!

3 jenny nyberg:

skriven

hej lisa.

jag läser din blogg. vad spännande med en flytt till hålberg!

kram

4 Anna:

skriven

Hej Lisa. Ja, jag följer din blogg, vi är ju vänner. BTW så måste jag boka en tid hos min "hårfärgsfrisör" När har du tid? Jag kommer inte hem föränn den 21 eller 22 december och lämnar länet 3:e ev. 4:e jan. Vi kan ju höras av senare om tiden....

Ha det!

Många kramar

5 Melinda - Mamma till Maja ♥:

skriven

Jag läser ibland :)

6 Marica:

skriven

Jag läser ibland. :)

7 Eva:

skriven

Jepp, jag är en av dina följeslagare

8 Máj den bästa mostern:

skriven

1 jag är moster till ebbe. 2. jag är lilla syster til dej :)

9 malin:

skriven

jag med :D

10 Sara Wikberg:

skriven

Jag läser! Kul att ni trivs i huset =)

11 Emma:

skriven

Jag kikar in lite då och då

Kommentera här: